Veel gestelde vragen

Bestellen

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Echter, je kunt er wel een maken als je dat wilt, wat handig kan zijn voor toekomstige bestellingen en het bijhouden van je aankoopgeschiedenis.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Zodra je een product aan je winkelwagen hebt toegevoegd, hoef je alleen nog maar de stappen 'adresgegevens' en 'betaalopties' te doorlopen. Bij 'adresgegevens' geef je aan waar je bestelling bezorgd moet worden, en bij 'betaalopties' kun je je bestelling afrekenen. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail en een track & trace-code.

Wat moet ik doen als het product dat ik wil niet beschikbaar is in jullie assortiment?

Het spijt ons dat het product dat je zoekt niet beschikbaar is! Stuur alsjeblieft een e-mail naar info@gekopsnoep.nl met de details van het product waarin je geïnteresseerd bent. We zullen ons best doen om het op te nemen in ons assortiment.

Waar kan ik mijn kortingscode inwisselen?

Een kortingscode kan worden ingewisseld tijdens het betaalproces. Wanneer je in jouw winkelmand op afrekenen hebt geklikt, krijg je de mogelijkheid om jouw kortingscode in te leveren. 

Welke betaalmogelijkheden zijn er? (STRAKS TOEVOEGEN)

Je kunt je bestelling veilig afrekenen met: 

  • iDEAL

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Je kunt ook op het pictogram van het persoon rechtsboven op de website klikken om een account aan te maken

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Als je bij het inloggen op 'wachtwoord vergeten' klikt, ontvang je automatisch een e-mail met instructies over hoe je je wachtwoord kunt resetten.

Levering

Naar welke landen verzenden jullie momenteel?

Op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en België.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de track & trace-code zodra je bestelling is verzonden. Door deze link kun je gemakkelijk je bestelling volgen.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, tijdens het betaalproces krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres te kiezen. 

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product je bestelling retourneren. Zodra we de geretourneerde producten ontvangen, zullen we ze controleren. We accepteren alleen ongeopende en onbeschadigde artikelen. Na ontvangst en verwerking van je retour zullen wij je een giftcard verstrekken. 

Houd er rekening mee dat de kosten voor retourzending voor je eigen rekening zijn

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het spijt ons te horen dat je wilt retourneren. Om een soepel retourproces te garanderen, vragen we je vriendelijk de onderstaande stappen te volgen:

  1. Stuur een e-mail naar info@gekopsnoep.nl om ons op de hoogte te stellen van je retour.
  2. Vul het retourformulier in dat je van ons ontvangt en voeg dit toe aan de retourzending.
  3. Kies de gewenste verzendmaatschappij en schrijf het door ons verstrekte adres op de doos. Houd er rekening mee dat we de verzendkosten voor retourzendingen niet vergoeden. Als klant ben je dus zelf verantwoordelijk voor deze kosten.
  4. Bewaar je verzendbewijs zorgvuldig.
  5. Zodra we je retourzending in goede staat hebben ontvangen, zullen we het betaalde bedrag omzetten in een giftcard.
    Let op: we kunnen alleen onbeschadigde en ongeopende producten retourneren. Het retourneren van producten is op eigen risico.

Wat als mijn bestelling beschadigd of incompleet is?

Jammer om te horen dat je bestelling niet compleet is of beschadigd is aangekomen.

Graag vragen we je om duidelijke foto's te maken van:

  1. De doos
  2. De inhoud
  3. Eventuele beschadigingen

Je kunt deze foto's, onder vermelding van je ordernummer sturen naar info@gekopsnoep.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!